asheghane

asheghane

دوستت دارم

دوست میـدارمـش..امـّـا...

می تـرسم بـگویـم و بگــویـد : " مرسـی !! "

یــا بگویـد بــه این دلـیـل و آن دلـیـل دوسـتـم نـدارد ...

یــا چـه میدانـم...

مثـل خیــلیــهـا بگـویـد لیـاقـتـم بـیـشـتـر از این حرفـهاسـت...

می تـرسـم از اینــکـه

هـرچـیـزی بـگویــد جُـز: " من هـم دوســتــت دارم"



نظرات شما عزیزان:

اجی فرشته
ساعت11:36---22 آبان 1391
اجی این ترس نیست این غروره می ترسیم بگیم وبه غرورمون بر میخوره اگه طرف مقابل مثل ما فک نکنه

ولی به نظر مناگه ادم کسی رو دوس داره بعد یه کم اطمینان از خودش می تونه به اون طف بگه حداقلش اینه که از بلا تکلیفی در میاد وبعدش پشیمون نمی شه

اهنگ جدید مهدی احمد وند رو گوش دادی که میگه تو اومدی سمتم و چشمات همه حرفارو بهم

اومدی سمتتمو گفتی تورو دوس دارم بی منت نفسم گیر صداته بی اراده بی علت ...

خیلی بهت علاقه دارم سر اینکه که صاف ساده اومدی گفتی میخوامت بی کلاس بی افاده...خیلی قشنگه
پاسخ:اسم اهنگش چیه ابجی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: bahar ׀ تاریخ: شنبه 13 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب